کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317819 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری های مشترک ایران و لیتوانی در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران؛معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر ۳ روزه خود به کشور لیتوانی در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی لیتوانی بر گسترش همکاریهای ۲ کشور در سطوح مختلف فناوری اطلاعاتی و ارتباطی تاکید کرد. سعید شریف زاده معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در نشستی با ریمانتاس شیدلاس کاس رئیس اتاق بازرگانی کشور لیتوانی درباره روابط فی مابین دو کشور در عرصه های ارتباطی و صنعتی و بازرگانی به بحث و تبادل نظر پرداخت و بر گسترش موارد مشترک تاکید کرد.

وی با بیان اهداف سفر به کشور لیتوانی در راستای سیاستهای نظام جمهوری اسلامی بر حضور بخشهای خصوصی در طرحهای کلان کشور بویژه در حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از امکانات بالقوه دو کشور در موارد مطروحه تاکید کرد و براین اساس مقرر شد با توجه به دعوت رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از همتای خود، گام موثری در توسعه فناوریها در سطوح مختلف در آینده نزدیک برداشته شود. در این دیدار ریمانتاس شید لاسکاس نیز اظهار امیدواری کرد که این برنامه ها بتواند راههای اجرای همکاری را در بخش های مختلف فناوری اطلاعات و فناوری ارتباطات، صنایع، معادن، ورزش و بخش های فرهنگی و هنری هموار سازد.

وی با تاکید بر گسترش اجرایی شدن همکاریهای میان دو کشور با اشاره به سفر سال گذشته خود به ایران و دیدار با اتاق بازرگانی و صنایع و کشاورزی ایران خواستار عملیاتی شدن مفاد پروتکل MOU شد تا شرکتهای تخصصی بتوانند در طرحهای مورد بحث همکاری و مشارکت داشته باشند. رئیس اتاق بازرگانی لیتوانی برای عملیاتی کردن موارد مورد بحث، با اشاره به فعالیتهای اتاق بازرگانی لیتوانی – ایران بعنوان مرجع هماهنگ کننده، از سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی ایران نیز خواست تا مراتب همکاری خود را فقط از طریق این اتاق و نماینده اتحادیه اتاقهای بازرگانی لیتوانی پیگیری کنند.

جمهوری لیتوانی کشوری در شمال شرقی اروپا است که از شمال به لتونی، از مشرق و جنوب شرقی به بلاروس، از جنوب به لهستان، از جنوب غربی به روسیه و از مغرب به دریای بالتیک محدود می‌شود و حدود ۳٫۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9267 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/03/06 تعداد مشاهده: 1667
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/03/06 14:43
من موندم این کشور ها رو از کجا پیدا می کنید؟ چقدر بدبخت شدیم!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus